Hluboké přírozené dýchání - kurz

datum: 03.09.2011
okres: Chrudim
pořadatel: Jan Urbánek - Spiritualita-uspechu.cz
cena: 490 Kč
adresa: Nasavrky, Strádovská 35

Vloženo: 11.08.2011 00:34

Podrobnosti:

Není možné být zdravý a šťastný, neumíme-li dýchat.

Většina z nás se narodila a zcela spontánně dýchala zcela odlišným způsobem, než jak dýcháme v současné chvíli. O tom se sami můžete přesvědčit, když se pozorně zadíváte na spící půlroční miminko.
Nááááádech a……dlouho dlouho nic….a až po dlouhé době výýýýýýýýdech a zase okamžik nic.
Ano, narodili jsme se s vrozeným instinktem spontánního hlubokého dýchání, kdy nám bylo zcela přirozené mezi jednotlivými fázemi nádechu a výdechu, dech zadržovat.
Proč si tento přirozený princip dýchání neudržíme?
Z několika důvodů – prvním je přílišná pragmatičnost našeho života, druhým důvodem je nerespekt vůči přirozenému genetickému dědictví člověka.


Co to přesně znamená?
1. To, že naše racionální nastavení, kterému se naučíme od společnosti v nízkém věku, změní rytmus i způsob dýchání a tím ovlivní celý náš následující život.
Jak to?
Jednoduše – to jak myslíme, cítíme a chováme se, provází vždy aktivita určité části mozku. Díky tomu, že celé naše jednání je příliš racionální, používáme pouze omezené partie mozku – vlastně nás okolnosti života donutí nepoužívat různé partie mozku, které jsou zodpovědné právě i za hluboké dýchání. Dechové centrum mozku, které spouští mechanismus přirozeného hlubokého dýchání je tak částečně nebo zcela neaktivní.

2. To, že se naučíme neposlouchat přirozené potřeby našich těl a prakticky tím permanentně deaktivujeme inteligenci chromozomů v našich buňkách.
Jak to?
V každé z našich buněk jsou uloženy informace předků za miliony let vývoje. Aktivitu jednotlivých chromozomů můžeme ovlivňovat výživou buněk. Tato výživa by měla především vycházet z genetických předpokladů našich praprapraprababiček a dědečků. Lidstvo však modifikovalo přirozený vývoj a doslova jej smrsklo na 150 let urychlených mutací. Za toto období jsme našim tělům začali dodávat látky, se kterými se těla našich předků po miliony let předchozího vývoje vůbec nesetkala. To naše základní geny dovedlo k deaktivaci, lenosti nebo chování, které si vysvětlujeme jako nesmyslné(alergické reakce).

Z těchto dvou důvodů naše tělo samovolně nedýchá, jak je mu přirozené a celý život, dá se říci, se dusí a je nedovyživováno. Naše buňky a veškeré tělesné projevy pak fungují jen částečně. To má jen krůček ke chronickým nemocem a pak i někdy k hrobníkovi na lopatu dříve, než je zdrávo.

Tak co s tím?
Dechová cvičení a změna stravy napadne většinu lidí.
To je ale jen začátek cesty. Samotná dechová cvičení budou opět jen racionálním závazkem, který aktivuje automatické dechové centrum mozku jen na krátkou dobu.
Protože striktní kontrola dýchání může vést k napětí a stresu, je nutné zvýšit vnímavost samotného procesu dýchání. Uvědomování si dechu a jeho plynulé prohloubení vede k obnově přirozeného rytmu dýchání a aktivaci vrozeného způsobu dýchání.
A právě k tomu jsou určeny kurzy hlubokého dýchání.

Postupně Vás provedu technikou, která obnovuje přirozený způsob dýchání a zvýší citlivost vůči nejdůležitější funkci života savců.
Ukážeme si jak dýchat, řekneme si proč tak dýchat, naučíme se nenásilně přeladit mozkové frekvence. Poukážeme na chyby, kterých se dopouštějí i ti, kteří dechová cvičení provádějí.
Také se detailně seznámíme s tím, jaká strava je přirozená z hlediska milionu let vývoje a řekneme si, jakým potravinám se máme vyvarovat, abychom předešli „zalepování“ tělesných buněk.

Organizační pokyny:
Kde::
Kurz se koná v Nasavrkách(Strádovská 35) - v místě s jedním nejsilnějších telurických záření.
Je to místo s vysokou koncentrací malých záporně nabitých iontů díky podloží Železných hor.
Shodou okolností – u nás na chatě. Budeme dýchat venku na zahrádce pod starým ořešákem. Prostě ideální místo pro kurz dýchání.

Kdy:
Sobota 3.9. 2011
Doba trvání: 10.30 – 17.30 (pauza na oběd ve 13.00, po hodině vždy 10 min. přestávka)

O případných nemocích mi, prosím, napište předem – vysoký krevní tlak, diabetes, astma, rozedma plic, epilepsie, apod. Případný deštík není na závadu – je zajištěn stan.
V případě hurikánu, tornáda či podobných klimatických kataklyzmat přesuneme kurz na jiný termín, aby nás větřík neodfoukl.
Omezený počet osob: 15.

Co s sebou:
S sebou si vezměte karimatku – budeme sedět na trávě. Pohodlné oblečení na sebe, sváču.
Nápoje jsou zajištěny. Den předtím jezte jen poloviční porce a nejlépe více čerstvé zeleniny a ovoce. Vynechte konzumaci alkoholu, smažených, tučných a sladkých jídel. Kouříte-li, zkuste alespoň večer před kurzem nekouřit.

Co si odnesete:
Výbornou náladu a dobité „baterky“.
Návod k tomu jak se uzdravit, cítit v pohodě, být spokojenější a užívat si života, pohybu, tělesných a duševních radostí.

Testík na závěr:
Jak dýchám nyní?
Posaďte se do klidné pozice tak, abyste měli rovnou páteř a pozorujte svůj dech.
Jak dýcháte – nádech, výdech? Je mezi nádechem a výdechem pauza(zadržení)? Mezi výdechem a nedechnutím také?)
Do horní části hrudníku? Do břicha?
Jak dlouho trvá váš nádech? Méně než 5 vteřin?
Jak dlouhá trvá váš výdech? Méně než 10 vteřin?
Jaká je vaše tepová frekvence? Více než 60 tepů za minutu?

Ideální situace je tato:
Nádech trvá nejméně 5 vteřin, je nenásilný a směřuje nejprve do boků(spodní část žeber) a naplňuje plíce až po ramena. Břicho se nevydouvá. Dech směřuje do boků a rozšiřuje objem celého hrudního koše ve směru od jeho spodní části do vrchních partií.

Zadržení - po plném nádechu následuje zadržení dechu na dobu 10 vteřin – aniž bychom se museli přemáhat a překonávat potřebu vydechnout.

Následuje pozvolný výdech, který trvá nejméně 15 vteřin. Vydechujeme nejprve z ramen a postupně stahujeme břišní stěnu směrem k páteři, abychom vypudili reziduální zbytky metabolických procesů.

Po úplném výdechu setrváme minimálně 2 vteřiny nenadechnutí. To aktivuje nadechovací reflex mnohem hlouběji, než jsme zvyklí.

Tepová frekvence by neměla přesáhnout 60 úderů za minutu.

Jestliže nejste momentálně nemocní, nebo netrpíte-li nějakou chronickou chorobou nebo úzkostí či stresem a dělá vám výše uvedené problémy – tedy nejste schopni tento rytmus dodržet bez překonávání potřeby nadechnout nebo vydechnout, je váš systém přirozeného hlubokého dýchání neaktivní nebo jej zapojujete pouze zřídka.

Co za to: bez desetikačky pětikilo - tedy 490 Kč.
Jak se přihlásit? Rezervujte si místo na níže uvedeném emailu nebo telefonu nebo si prostě vyplňte přihlášku na http://www.spiritualita-uspechu.cz/hlubokove-dychani/ :)

S kým:
Učit Vás budu já sám - Jan Urbánek.
Těším se na Vás.

Tel: +420 777 340 111
Email: urbanek@spiritualita-uspechu.cz


KOMENTÁŘE

počet komentářů: 0


Přihlášení

Login:
Heslo:

K zamyšlení

Hmota mi nesmí překážet, ale musí mi sloužit jako stupeň na cestě k Bohu. To je nutno si uvědomit. (František Drtikol)
- zkuste štěstí a seznamte se!
- meditace, přednášky, semináře
- Praha, Brno i další místa v ČR
- prodej nebo darování tibetské houby
- nabídka knih na prodej
- nabídka spolubydlení
- prostory pro různé akce


Pocity ztraceného času
komentářů: 3, poslední: 22.04.2019
Rozbité zrcadlo = 7 let neštěs..
komentářů: 4, poslední: 30.03.2019
Pravda je neschůdná země - Jid..
komentářů: 21, poslední: 20.03.2019
Všetko je to v hlave. Tak sa z..
komentářů: 17, poslední: 12.04.2019

Pokračovatel Květoslava Minaří..
komentářů: 106, poslední: 19.04.2019
Křesťanství v Čechách
komentářů: 12, poslední: 13.04.2019
Neviditelné stíny
komentářů: 12, poslední: 19.03.2019
Předání energie jiným...
komentářů: 1, poslední: 18.03.2019
Duchovní, či jinak zajímavé fi..
komentářů: 266, poslední: 12.03.2019
Duchovno a duchovní
komentářů: 4, poslední: 25.02.2019

Svět barevných balónků
komentářů: 1, poslední: 23.04.2019

Anketa

Modlíte se k vyšším silám?
ano (4205)
->
ne (3583)
->
Celkem hlasovalo: 7788

Copyright © 2007-2019: Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Přidávání článků | Diskuzní fórum | Seznamka HARMONIE | Kontakt | RSS 2.0