Komentáře
Pokud jste přihlášeni, nemusíte zadávat jméno a emailovou adresu.
Výpis komentářů
dělení reiki | 7.03.2011 22:04
Vašíku, sám víš že těch reiki mám také několik a asi bych někdy netvrdila, že dělení reiki je nesmyslné. Třeba Pavla Mašková, Kalyani zasvěcuje jen do jednoho reiki a není to klasické Usui, jak ho znáš, ale Seichim reiki a to proto, že má blízko k energiím z Egypta, z kterého mnohé duše, které zde žijí pochází a tvrdím si říci, že její zasvěcení je opravdové a silné a že zasvěcuje do dalších stupňů jen po splnění určitého stupně zralosti, které musíš prokázat. A navíc Seichim reiki vychází ze symbolů Usui, jen je tam něco navíc a mě je osobně nejblíže.....Ale souhlasím plně s tím, že pokud rádoby mistr nabízí zasvěcení na dálku do několika x druhů reiki je podivné a vždy to chce dát na intuici.......ale dnešní svět je o penězích tak čemu se tu vlastně divíme :-))))))
Dělení reiki | 7.03.2011 23:51
ahojky, jsem tu nechtel a nebudu zminovat zadne konkretni mistry.. spousta z nich to dela dobre, nekteri to delaji lepe... :))
u tebe je to myslim neco trosku jineho.. vybrala sis nejakou mistrovou, ja si take vybral mistra.. a ti nam neco prubezne predavaji.. ze tomu jeden rika tak a druhy tak, to neni dulezite... nam dal taky mistr symboly z jinych systemu, protoze jsou dle nej silnejsi.. ale je to jedno a to same reiki.. nikdy to nerozdeloval... je to porad ta stejna energie, jen se zvysuje jeji frekvence a intenzita..
mozna bych to prirovnal k lampicce - muzes mit ruznou intenzitu, ruznou barvu.. naucis se treba zesilovat intenzitu svetla a muzes pred to davat ruzne barevne sklicka.. ale je to porad o tom stejnem... a cilem by melo byt naucit se zachazet se svetlem a se sklicky.. ne si koupit zvlast zasveceni do schopnosti pracovat s cervenou barvou, pak s modrou barvou, se super modrou barvou, se zelenou barvou, se sklickem na kterem je obrazek pyramidy nebo faraona, koupit si zasveceni do schopnosti pracovat se zarovkou 50W a pak 100W, se zarivkou 5W, a pak 10W.. s vybojkou 200W, a pak 500W... atd.. To jsem myslel tim nesmyslnym delenim Reiki.. vsechno to sjednotit a tak zjednodusit - ne to rozdelovat a tim jen zeslozitnovat...
Mimoto jsme v cesku a mame tu treba panenku Marii.. jak se na tu energii napojim? proste si to uvedomim a jsem tam... nepotrebuji zasveceni do panenky Marie :)) stejne tam jde hlavne o postoj.. jestli se tam dostanu skrze panenku Marii, egypskeho faraona nebo treba nejakeho tibetskeho lamu.. co na tom zalezi???
u tebe je to myslim neco trosku jineho.. vybrala sis nejakou mistrovou, ja si take vybral mistra.. a ti nam neco prubezne predavaji.. ze tomu jeden rika tak a druhy tak, to neni dulezite... nam dal taky mistr symboly z jinych systemu, protoze jsou dle nej silnejsi.. ale je to jedno a to same reiki.. nikdy to nerozdeloval... je to porad ta stejna energie, jen se zvysuje jeji frekvence a intenzita..
mozna bych to prirovnal k lampicce - muzes mit ruznou intenzitu, ruznou barvu.. naucis se treba zesilovat intenzitu svetla a muzes pred to davat ruzne barevne sklicka.. ale je to porad o tom stejnem... a cilem by melo byt naucit se zachazet se svetlem a se sklicky.. ne si koupit zvlast zasveceni do schopnosti pracovat s cervenou barvou, pak s modrou barvou, se super modrou barvou, se zelenou barvou, se sklickem na kterem je obrazek pyramidy nebo faraona, koupit si zasveceni do schopnosti pracovat se zarovkou 50W a pak 100W, se zarivkou 5W, a pak 10W.. s vybojkou 200W, a pak 500W... atd.. To jsem myslel tim nesmyslnym delenim Reiki.. vsechno to sjednotit a tak zjednodusit - ne to rozdelovat a tim jen zeslozitnovat...
Mimoto jsme v cesku a mame tu treba panenku Marii.. jak se na tu energii napojim? proste si to uvedomim a jsem tam... nepotrebuji zasveceni do panenky Marie :)) stejne tam jde hlavne o postoj.. jestli se tam dostanu skrze panenku Marii, egypskeho faraona nebo treba nejakeho tibetskeho lamu.. co na tom zalezi???
Dělení reiki | 7.03.2011 23:53
> ale dnešní svět je o penězích tak čemu se tu vlastně divíme
muj svet neni o penezich :))
muj svet neni o penezich :))
Zmatek kolem Reiki | 2.04.2011 08:22
Tak krásně bych to napsat neuměl. Děkuju!
bohužel | 20.09.2011 14:38
to rozdělování reiki je jen o penězích, někteří zasvěcenci nabízí různá zasvěcení i na dálku. Ten, kdo chce na sobě pracovat, ví, že na dálku nic nefunguje, ta cesta se musí projít osobně. Víte, jak se pozná duchovní člověk? I v době internetu on sám se na něm vyskytuje minimálně, natož aby inzeroval něco za nekřesťanské peníze...
Pro Tuana/nu | 8.11.2011 20:40
Podstoupil jsem zasvěcení na dálku, protože mi zdravotní stav nedovolil jinak a ještě dlouho by to tak pokračovalo a svého kroku nelituji. Zasvěcení do prvního stupně reiki bylo pro mě opravdu silným zážitkem a cítil jsem toho mnoho. I přes to vše se chci ale nechat do dalšího stupně zasvětit už osobně, pokud to bude možné.
Cesta k zasvěcení do reiki je v mnoha případech hodně krátká, osobně musíte podle mého hlavně pořádně kráčet, až k zasvěcení dojde. K myšlence, že se nechám zasvětit, jsem přišel sice jako slepý k houslím, ale velice si toho teď vážím.
Toto jest jen můj osobní názor k zasvěcení na dálku, nevyvracím Vám nic. :)
Cesta k zasvěcení do reiki je v mnoha případech hodně krátká, osobně musíte podle mého hlavně pořádně kráčet, až k zasvěcení dojde. K myšlence, že se nechám zasvětit, jsem přišel sice jako slepý k houslím, ale velice si toho teď vážím.
Toto jest jen můj osobní názor k zasvěcení na dálku, nevyvracím Vám nic. :)
reiki již ne | 11.11.2011 08:10
nechal jsem si vyšetřit čakry, a zjistil jsem, že (kromě jiného) mám na čakrách 3, 4 a 5 napojený systém reiki, který mi neustále z těchto čaker odsává životní energii... teď zasvěcení lituji a snad se mi ho dříve nebo později povede zrušit. M.
-> MarK | 11.11.2011 11:47
> nechal jsem si vyšetřit čakry
Uff, to zni hrozne. Moje zkusenost: pokud uz chci neco jako analyzu svych caker, tak si ji udelam sam. Zamerim se do jednotlivych casti tela a vnimam, co citim. To, co citim, to je stav mych caker.
Jakmile je totiz clovek zavisly na tom, co mu kdo rekne o jeho cakrach, nikam se nedostane. Kazdy mu totiz rekne stejne neco jineho, a vetsinou vzdy jen cast toho, jak to s nim skutecne je a k tomu prida spoustu svych vlastnich projekci.
> mám na čakrách 3, 4 a 5 napojený systém reiki
Nesmysl. Reiki neni neco, co se da nekam "zavesit". Mel by to byt spise zpusob, jak se muze clovek zjemnit a zacit lepe vyuzivat svuj vnitrni potencial.
Ja chapu Reiki a vlastne vsechny ty tzv. duchovni techniky, jako moznost, jak se muzu priblizit sam sobe. To znamena jak zacit lepe vnimat vsechno to, co se mi v zivote deje.
Kazdy, kdo nekomu predava Reiki, nebo provadi zasveceni do toho pridava to vse, co sam nema vyreseno. Pokud mi bude napr. nekdo, kdo veri v ruzne duchy a demony neustale opakovat sve teorie, muze se stat, ze tim, jak na to budu stale myslet, tomu uverim, a zacnu pak skutecne videt ruzne duchy a demony. Muzu pak jit a rict, ze ma dotycny pravdu, ze to tak skutecne je. Tak funguje nase mysl. Dokaze vyprojektovat predstavu cehokoliv. Kazdy, kdo si toto uvedomi, musi zakonite dojit k zaveru, ze vsechno to, co se pise o tom, co se komu stalo, co kdo zazil, nebo co nekde videl, jsou jen predstavy dotycne osoby, ktere nemusi mit nic spolecneho s tim, jak veci skutecne jsou a muzou byt jen jakousi fata-morganou.
> systém reiki, který mi neustále z těchto čaker odsává životní energii
doporucuji zmenit uhel pohledu. Vsechno, co se ti v zivote deje, se ti deje proto, ze to soucasne tvoris. Nikdo a nic ti nemuze jen tak brat energii. Casto to spise byva jen zaminka, jak zakryt sve vlastni nedostatky a ruzne tzv. mindraky.
Nekdy je to take vlastni pohodlnost, protoze je snadne rict, ze mi nekdo nebo neco bere energii, a dohadovat se pak s jinymi lidmi o tom, ze mam pravdu.
> teď zasvěcení lituji a snad se mi ho dříve nebo později povede zrušit
Pokud chces zrusit nejake zasveceni, tak na to staci prestat myslet a uvedomit si, ze vsechno, co se cloveku deje, se mu deje proto, ze to sam vytvari. Pokud se ale nekdo diva vice mimo sebe, nez sam do sebe, neuvedomuje si, co sam na jemnych urovnich vytvari.
Takovy clovek napr. nekam prijde, ma k necemu nejaky psotoj, nebo zacne mit nejake predstavy o necem (to je to, cim to tvori). Pak se mu zacnou dit ruzne veci, a on muze mit pocit, ze to zpusobuji jini lide/veci/situace. Nevi, ze to tvori sam, protoze v tu chvili nema pozornost upnutou na to, co tvori, ale diva se zrovna jinam.
Dobry zpusob, jak se dostat blize sam sobe, je tolik nemyslet na to, co bylo, na to co bude, na ostatni lidi, a venovat se na cas jen sam sobe. Jak se rika, zit v pritomnosti. Ale to neni take uplne presne, protoze pokud si clovek mysli, ze je v pritomnosti, tak tam ve skutecnosti stejne neni, protoze je opet jen v oblasti predstav - predstav o pritomnosti.
Uff, to zni hrozne. Moje zkusenost: pokud uz chci neco jako analyzu svych caker, tak si ji udelam sam. Zamerim se do jednotlivych casti tela a vnimam, co citim. To, co citim, to je stav mych caker.
Jakmile je totiz clovek zavisly na tom, co mu kdo rekne o jeho cakrach, nikam se nedostane. Kazdy mu totiz rekne stejne neco jineho, a vetsinou vzdy jen cast toho, jak to s nim skutecne je a k tomu prida spoustu svych vlastnich projekci.
> mám na čakrách 3, 4 a 5 napojený systém reiki
Nesmysl. Reiki neni neco, co se da nekam "zavesit". Mel by to byt spise zpusob, jak se muze clovek zjemnit a zacit lepe vyuzivat svuj vnitrni potencial.
Ja chapu Reiki a vlastne vsechny ty tzv. duchovni techniky, jako moznost, jak se muzu priblizit sam sobe. To znamena jak zacit lepe vnimat vsechno to, co se mi v zivote deje.
Kazdy, kdo nekomu predava Reiki, nebo provadi zasveceni do toho pridava to vse, co sam nema vyreseno. Pokud mi bude napr. nekdo, kdo veri v ruzne duchy a demony neustale opakovat sve teorie, muze se stat, ze tim, jak na to budu stale myslet, tomu uverim, a zacnu pak skutecne videt ruzne duchy a demony. Muzu pak jit a rict, ze ma dotycny pravdu, ze to tak skutecne je. Tak funguje nase mysl. Dokaze vyprojektovat predstavu cehokoliv. Kazdy, kdo si toto uvedomi, musi zakonite dojit k zaveru, ze vsechno to, co se pise o tom, co se komu stalo, co kdo zazil, nebo co nekde videl, jsou jen predstavy dotycne osoby, ktere nemusi mit nic spolecneho s tim, jak veci skutecne jsou a muzou byt jen jakousi fata-morganou.
> systém reiki, který mi neustále z těchto čaker odsává životní energii
doporucuji zmenit uhel pohledu. Vsechno, co se ti v zivote deje, se ti deje proto, ze to soucasne tvoris. Nikdo a nic ti nemuze jen tak brat energii. Casto to spise byva jen zaminka, jak zakryt sve vlastni nedostatky a ruzne tzv. mindraky.
Nekdy je to take vlastni pohodlnost, protoze je snadne rict, ze mi nekdo nebo neco bere energii, a dohadovat se pak s jinymi lidmi o tom, ze mam pravdu.
> teď zasvěcení lituji a snad se mi ho dříve nebo později povede zrušit
Pokud chces zrusit nejake zasveceni, tak na to staci prestat myslet a uvedomit si, ze vsechno, co se cloveku deje, se mu deje proto, ze to sam vytvari. Pokud se ale nekdo diva vice mimo sebe, nez sam do sebe, neuvedomuje si, co sam na jemnych urovnich vytvari.
Takovy clovek napr. nekam prijde, ma k necemu nejaky psotoj, nebo zacne mit nejake predstavy o necem (to je to, cim to tvori). Pak se mu zacnou dit ruzne veci, a on muze mit pocit, ze to zpusobuji jini lide/veci/situace. Nevi, ze to tvori sam, protoze v tu chvili nema pozornost upnutou na to, co tvori, ale diva se zrovna jinam.
Dobry zpusob, jak se dostat blize sam sobe, je tolik nemyslet na to, co bylo, na to co bude, na ostatni lidi, a venovat se na cas jen sam sobe. Jak se rika, zit v pritomnosti. Ale to neni take uplne presne, protoze pokud si clovek mysli, ze je v pritomnosti, tak tam ve skutecnosti stejne neni, protoze je opet jen v oblasti predstav - predstav o pritomnosti.
-> Václav | 11.11.2011 12:44
Dřív bych souhlasil, nyní již ne. Pustil jsem se do Reiki s maximální vervou, a rozhodně mi začalo fungovat, jenže Reiki nepochází ze země, a nejspíš ani z tohoto vesmíru, a jeho frekvence jsou daleko za hranicemi frekvencí našeho vesmíru. A ano, Reiki se dá použít jako něco, co Ti pomůže dostat se nahoru, ale ne výš, dál Tě omezuje, Reiki Ti neumožní dostat se nad Reiki, a v tom je problém, každý, kdo se bude ladit pomocí Reiki, harmonizovat čakry atp, se dostane na strop, za který mu už Reiki nepomůže. Z toho plyne stagnace a pád.
A nesouhlasím s tím, že jen tím, že na Reiki přestaneš myslet, že se ho zbavíš. Předně mi můj mistr říkal, že je to navždy, že se Reiki nedá zbavit (z toho pramení nutná zodpovědnost). Ale není to pravda, teď už to vím, všechno jde, jen se člověk prostě musí vyladit výš. Navíc, když se člověk vyladí výš, dokáže léčit lépe, než s pomocí Reiki.
Abych to zjednodušil, již nevěřím na žádné zasvěcování, každé zasvěcení může pomoci na začátku cesty (a někomu i na celý život, když má malé ambice), ale později se ho musí zbavit, aby mohl jít dál, a to již nemusí jít tak snadno. Reiki je prostě jen další forma energetického upírství.
Dodávám, že toto je jen můj osobní názor založený na vlastní zkušenosti.
M.
A nesouhlasím s tím, že jen tím, že na Reiki přestaneš myslet, že se ho zbavíš. Předně mi můj mistr říkal, že je to navždy, že se Reiki nedá zbavit (z toho pramení nutná zodpovědnost). Ale není to pravda, teď už to vím, všechno jde, jen se člověk prostě musí vyladit výš. Navíc, když se člověk vyladí výš, dokáže léčit lépe, než s pomocí Reiki.
Abych to zjednodušil, již nevěřím na žádné zasvěcování, každé zasvěcení může pomoci na začátku cesty (a někomu i na celý život, když má malé ambice), ale později se ho musí zbavit, aby mohl jít dál, a to již nemusí jít tak snadno. Reiki je prostě jen další forma energetického upírství.
Dodávám, že toto je jen můj osobní názor založený na vlastní zkušenosti.
M.
je Reiki potreba? | 11.11.2011 14:56
Nevidim zadny rozpor mezi tim co jsem napsal ja a tim, co jsi ted napsal ty. Ano, cilem Reiki neni stale nekam splhat, to jen na zacatku. Pak clovek pochopi, ze kdo nesplha, ten nepada.
Kdyz se clovek ztrati, tak muze byt prospesne vylezt na strom a rozhlidnout se okolo sebe. Jen tam nesmi zustat viset :)
Kdyz se me nekdo zepta, jakeho Reiki mistra bych mu doporucil, ze je pevne rozhodnuty se tomu venovat, tak ho odkazu na nekoho, o kom vim, ze zasvecuje kvalitne. To proto, ze jsem si diky Reiki take hodne veci vyresil.
Pokud se me ale nekdo zepta, jestli je Reiki zasveceni opravdu potreba, reknu mu, ze neni, protoze jsem se sam skrze Reiki nedostal nikam jinam nez tam, kde jsem byl uz predtim.
Kdyz se clovek ztrati, tak muze byt prospesne vylezt na strom a rozhlidnout se okolo sebe. Jen tam nesmi zustat viset :)
Kdyz se me nekdo zepta, jakeho Reiki mistra bych mu doporucil, ze je pevne rozhodnuty se tomu venovat, tak ho odkazu na nekoho, o kom vim, ze zasvecuje kvalitne. To proto, ze jsem si diky Reiki take hodne veci vyresil.
Pokud se me ale nekdo zepta, jestli je Reiki zasveceni opravdu potreba, reknu mu, ze neni, protoze jsem se sam skrze Reiki nedostal nikam jinam nez tam, kde jsem byl uz predtim.
Přihlášení
K zamyšlení
Věda je dlouhou historií školení o tom, jak si přestat lhát do kapsy. (Richard Philips Feynman)
Pěkná místa v Praze
nové téma, počet komentářů: 2
nové téma, počet komentářů: 2
Svět barevných balónků
nové téma, počet komentářů: 0
nové téma, počet komentářů: 0
Primitivní dovednosti
nové téma, počet komentářů: 10
nové téma, počet komentářů: 10
Život je hra
nové téma, počet komentářů: 4
nové téma, počet komentářů: 4
Hudba na youtube
komentářů: 5, poslední: 20.05.2013
komentářů: 5, poslední: 20.05.2013
Pracuji nebo nepracuji s Reiki..
komentářů: 28, poslední: 18.05.2013
komentářů: 28, poslední: 18.05.2013
Anketa
Jak často se něčeho/někoho bojíte?
Celkem hlasovalo: 94




