Škola kosmického vědomí - tisícileté učení Májů z Mexika

datum: 14.08.2009 - 16.08.2009
okres: Tábor
pořadatel: Jiří Mastný, Garra sro, tel.602 176 411
cena: 3700 Kč
adresa: Babčice v Jižních Čechách, ašrám

Vloženo: 29.07.2009 13:28

Podrobnosti:

Lektor: Pascal K´in Greub

Osnovou Školy kosmického vědomí je „Strom života“ (kořeny, kmen, větve , koruna). Účastník je veden vnitřní cestou evoluce a moudrosti od nižších stupňů vědomí k vyšším. Každý z nás (nevědomě či nevědomě) tímto procesem prochází. Májská škola postup urychluje, mimo jiné i tím, že důsledně odhaluje naši často skrývanou rezistenci vůči změně.

Tento první seminář bude zaměřen na naše kořeny, bez jejichž posílení nelze správně růst. Bude se hluboce dotýkat příběhu našeho života, našich předků, matky a otce. Setkáme se se smrtí a vydáme se na cestu bojovníků. Zakusíme účinky speciální techniky sloužící k posílení našich fyzických a psychických kořenů.


DALŠÍ INFORMACE:
garra@iol.cz

KOMENTÁŘE

počet komentářů: 0


Přihlášení

Login:
Heslo:

K zamyšlení

Jedině příroda ví, co chce. (Johan Wolfgang von Goethe)
- zkuste štěstí a seznamte se!
- meditace, přednášky, semináře
- Praha, Brno i další místa v ČR
- prodej nebo darování tibetské houby
- nabídka knih na prodej
- nabídka spolubydlení
- prostory pro různé akce


Generační rozdíly
komentářů: 0
Wim Hof - dechová technika a o..
komentářů: 8, poslední: 17.12.2018
Celoživotní problémy
komentářů: 7, poslední: 17.12.2018
Fyzický kontakt, aneb jak se s..
komentářů: 16, poslední: 4.12.2018

Drogy jako součást cesty osobn..
komentářů: 9, poslední: 17.12.2018
Duchovní, či jinak zajímavé fi..
komentářů: 264, poslední: 16.12.2018
Petr Chobot - meditační akce
komentářů: 7, poslední: 13.12.2018
Vtipy s tématikou těchto strán..
komentářů: 23, poslední: 10.12.2018
Mají psychopati duši?
komentářů: 10, poslední: 26.11.2018
Reklama za každou cenu?
komentářů: 37, poslední: 23.11.2018



Copyright © 2007-2018: Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Přidávání článků | Diskuzní fórum | Seznamka HARMONIE | Kontakt | RSS 2.0